[OT] Co nie działa na amd64.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 4 Maj 2005, 12:50:47 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 10:40:35AM +0200, Artur Flinta wrote:
> A co za różnica pomiędzy Xeonem a amd64? Oba potrafią chodzić w trybie
> 32bit jak i rozszerzonym 64bit.

Jak dla mnie ? W nazwie, wypadłem z obiegu sprzętowego.
Czytałem że te intelowskie rozszerzenia do 64 są jakby to powiedziec,
ogolnie lipne w stosunku do amd64 (wypowiedzi z grup pld + google).

Nie chcę wydać dużo $ na coś co będzie qpą za powiedzmy 2 lata, lub
nawet za 1 rok, lub nawet na samym starcie.

Więc się pytam ...

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba