[OT] Co nie działa na amd64.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 4 Maj 2005, 13:11:59 CEST

Dnia 04-05-2005, śro o godzinie 12:50 +0200, Michal Abramowicz
napisał(a):
> Jak dla mnie ? W nazwie, wypadłem z obiegu sprzętowego.
> Czytałem że te intelowskie rozszerzenia do 64 są jakby to powiedziec,
> ogolnie lipne w stosunku do amd64 (wypowiedzi z grup pld + google).
>
> Nie chcę wydać dużo $ na coś co będzie qpą za powiedzmy 2 lata, lub
> nawet za 1 rok, lub nawet na samym starcie.

Tak więc odpowiadam, nie przeprowadzałem benchmarków by porównywać
wydajność Xeonów (Nocona) i Opteronów. Nie jest to zresztą takie
trywialne. Na Xeonach bez problemu odpalało sie rescue CD 64bit i bez
problemów postawiło się i działało przez jakiś miesiąc PLD amd64 - to
było w okolicach września zeszłego roku. Jeżeli idzie o porównanie
wydajności mogę coś spreparować, mam Xeona 3GHz pod ręką i jakieś
Athlony64 też są, nie mam opteronów nad czym ubolewam.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.