poszukiwani tapeciarze ;)

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 4 Maj 2005, 14:49:19 CEST

Kamil Kosiński napisał(a):

> Znam, ale całkiem o tym zapomniałem :)
> Ktoś jeszcze? Chcemy więcej? :)
> Wiem, że autor tapetek używa KDE, ale czy jest szansa na coś GNOMEowego?

Hmm...ale przeciez te tapetki nie sa jakos widocznie pod KDE. Jezeli zas
mowa o splashach itd. to od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem
zrobienia czegos takiego (rowniez dla XFCE), ale na razie nie mialem
sprzyjajacego ukladu checi i czasu.

> Nie ma więcej utalentowanych użytkowników? :)
> Jest szansa na to:
> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=12955 ale w wersji z
> logiem, które mamy obecnie na www?

Szansa jest. Przyjrze sie temu, jak bede mial chwile. Tyle, ze nie
jestem pewien, czy taka kombinacja bedzie dobrze wygladac. Ale zobaczymy.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"