[OT] Co nie działa na amd64.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 5 Maj 2005, 09:10:55 CEST

Dnia 05-05-2005, czw o godzinie 08:26 +0200, Michal Abramowicz
napisał(a):
> Więc, suma sumarum:
> 1. majac amd64 mozna normalnie mieć postawiony system i686
> używać tego co działało... tak ? czy nie ?

Tak, będzie działać

> 2. w czasie wolnym na amd64 odpalać z innych dysków
> system juz odpowiedni i tam rzeźbić to co nie działa ? tak ? nie ?

Można też w chroocie sobie eksperymentować

> 3. kupić xeony i mieć chwilowo w D* amd64, poczekać ~3 lata aż ktoś
> zrobi tak że na amd64 będzie działać to co nie działa teraz ;-)))
> to tak trybem złośliwości porannych :)

Jeden pies, ja wolałbym 2 x Opteron zamiast 2 x Xeon, ceny są zbliżone,
oba potrafią pracować na 64bitach. Jedyne z czym jeszcze są problemy to
brak płyt pod Opterony z obsługą PCI-E, pod Athlona64 już są.

> Eh, ogolnie składak taki co by mi pasował na 2xXeon i inne bajery to
> ~10tyś netto, firmowy ibm w okolicach tychże ~10tyś się kupi, a na
> amd64 jeszcze nie patrzyłem.

Też się kupi, płyta + procki kosztują podobnie, cenę tak naprawdę ustala
zasilacz + obudowa i dyski.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.