serwer www - dostęp - jak to zrobic

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 6 Maj 2005, 12:42:38 CEST

Witam

Prosze o pomoc w rozwiazaniu takiego problemu :
Jest sobie komputerek ktory ma sluzyc jako serwer www (statyczna mala prosta
strona) oraz kilka podstron aktualizowanych przez rozne osoby.

Zalozenia:
- Na serwerze nie ma zadnych kont z dostepem do shella (oprocz mnie ;)
- Dostep zdalny umozliwiajacy tylko i wylacznie mozliwosc kopiowania i
  edycji plikow w obrebie katalogu danej podstrony (i zarazem osoby
  ktora ma prawo do zagladania tam)
- Calosc jest bezpieczna i prosta w obsludze

Pewnie zalozenia nie sa wystarczajace - ale to postaram sie
uzupelniac na bierzaco.

Pogooglowalem troche i mam pewne infromacje - ale chcialbym od Was
praktykow dostac jakies konkretne sugestie.

Jezeli poziom tego pytanie nie jest odpowiendni dla tej grupy to moge przeniesc sie
na alt.pl.comp.os.linux.pld tylko prosze nie odsylajce mnie na
forum ...

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc