Re[2]: serwer www - dostęp - jak to zrobic

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 6 Maj 2005, 21:49:34 CEST

> apache - prywatne www w public_html/
> vsftpd - skonfigurane aby userzy mieli mieli dostep jedynie do katalogu
> domowego (mozna ustawc wyjatki)
> konta z szelem ustawione na /bin/false

php i zarzadzanie trescia to nie dla mnie - ja mam prosciutka strone i
nie mam duzych wymagan co do tego - szukam rozwiazania prostego z
ktorym dzieki Wam poradze sobie w uruchomieniu.
webdev - fajne ale to chyba tez nie dla mnie

mysle ze wybiore dostep przez FTP chociazby z tego powodu ze chyba
kazdy edytor html ma wbudowana obsluge aktualizacji strony (NVU ma
wiec to mi wystarczy)

Prosze tylko o podpowiedz dlaczego vsftpd a nie proftpd ?
konta userow chcialbym w tym przypadku trzymac w pliku (nie w systemie i nie w
bazie mysql bo tych kont bedzie raptem kilka)

czekam na Wasze uwagi.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc