nagios and rrdtool graph

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 7 Maj 2005, 00:45:48 CEST

Dnia czwartek 05 maj 2005 03:09, Michał Panasiewicz napisał:
> męcze ostatnio troche nagiosa i postanowiłem dołozyc obsługe rrdtool do
> niego, z wyszperanych projektów tego typu te ponizsze wygladaja
> najciekawiej chyba (i są w miarę rozwijane nadal), poniewaz zaden nie ma
> spec-a (tak przynajmniej mi sie wydaje) w zwiazku z tym moje pytanko ,
> czy macie jakies doswiadczenia z nimi i który uwazacie że warto
> zastosowac (tudziez spaczkowac) :)

> http://sourceforge.net/projects/nagiosgraph/

Ja korzystam właśnie z tego:
http://nagiosgraph.sourceforge.net/
Szczerze mówiąc nie powiem by mi się podobał, ale jakoś nie mam czasu/chęci by
po testować coś innego.

Używam tego na Nagios 1.2, zbieram siły by zrobić upgrade do 2.0beta3, ale z
tym też będzie pewien problem. Już czuje że nie będzie działać tak z marszu a
mi się nie chce 70 hostów przepisywać.

Heh, przypomniało mi się że miałem podesłać jednego patcha do nagios-nrpe.spec
Musze to zrobić jutro (już dzisiaj) jak wrócę ze szkoły.

Paweł