Smycze PLD

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Sob, 7 Maj 2005, 20:48:11 CEST

Maciej 'mco' Świętochowski wrote:
> A ja bym zamówił Kubek. Nie jakiś tam kubek, tylko Kubek. Duży Kubek PLD
> :-) Tak 0,5 - 0,7 litra pojemności. Niestety absolutnie nie mam
> możliwości zrobienia czegoś takiego metodą inną, niż domową.

Żeby nie było, że nic od siebie, to wynalazłem następujące możliwości:
http://montownia.pl/artykuly.jsp - niestety tylko 350ml.
http://www.globtel.com.pl/kubki.php - 430ml, ale ponieważ jest to
agencja reklamowa, to na pewno zedrą.

http://www.ceramika.tulowice.net.pl/produkty/kubki/index.php?jezyk=pl
max 400ml, tylko cen kubków z nadrukiem jakoś nie widzę, pewnie trzeba
się kontaktować. Ale z oferty tej firmy cieszą także
http://www.ceramika.tulowice.net.pl/produkty/kufle_ceramiczne/index.php?jezyk=pl
- kufle ceramiczne, 500-800ml. Jeszcze są kufle szklane, dzbanki i
cermaiczne kafle :> Pełen serwis.
Jeśli wybierzemy sensowne grafiki i zbierze się nas więcej, to można
złożyć zapytanie ofertowe i jeśli koszta będą niewysokie to zrealizować
zamówienie. Namyślajcie się ;-)

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]