Smycze PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 9 Maj 2005, 12:00:38 CEST

Dnia poniedziałek, 9 maja 2005 11:56, Andrzej napisał:

> To dziwne -  bo u mnie wytrzymała tylko 2 miesiące - szwy się rozlazły,
> klamerka plastikowa pękła :-( trzeba było zdjąć by nie robić antyreklamy
> ;-)

Jedną sobie przerobiłem - skróciłem o plastikową sprzączkę i przeszyłem
karabinek "na krótko". A drugą mam standardową. Obie są całe, ale trzeba
przyznać, że ta pierwsza przeszła metamorfozę po tym, jak puściły szwy
mocujące taśmę "wkołoszyjną" do plastikowej sprzączki. Ale poza tym nie
narzekam.
--
Łukasz Maśko                              JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\