[OT] Co nie działa na amd64.

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 9 Maj 2005, 13:45:23 CEST

On Sun, May 08, 2005 at 12:26:59PM +0200, Artur Flinta wrote:

> Świeża sprawa :) A dostepność bywa różna. Zresztą z doświadczenia wiem,
> że 99% klientów w przetargach pyta się o platformy oparte na Xeonach a
> nie Opteronach - głównie z niewiedzy.

A wynik tego (dostawcy dopasowują się do oczekiwań klientów) jest taki,
że bardzo ciężko kupić gotowy serwer z Opteronami. Jak już coś jest, to
wybór niewielki i trzeba czekać na sprowadzenie... :-(

Sam właśnie szukam mocnej maszyny, chciałbym Opterony, ale się raczej na
Xeonach skończy... chyba że będzie składak (wolałbym coś markowego).

Pozdrowienia,
	Jacek