Problem z cdrecord (k3b i nie tylko)

Arczi arczi-02 w o2.pl
Pon, 9 Maj 2005, 22:09:31 CEST

Dnia Mon, 09 May 2005 15:46:34 +0200, croolyc <croolyc w poczta.onet.pl>
napisał:

> albo dac osobnej grupie
> ktora notabene juz jest w /etc/group - cdwrite

Tylko, że ja od samego poczatku mam dodanych odpowiednich userów do grupy
'cdwrite' i k3b nadal nie chce nagrywać/kasowć płytek.
Dzisiaj postanowiłem zrobic upgrade kernela (wybrałem co mi potrzebne i
skompilowałem) i teraz cdrecord z pod konsoli normalnie działa nie dostaje
żadnych błedów, tacka po nagraniu/skasowaniu  normalnie się wysuwa (nie
znika urządzenie), ale nadal nie moge dojść co jest nie tak z k3b, albo
x-cdroast (które zainstalowałem żeby sprawdzić czy  działa normalnie pod
X-ami.