Wacom PenPartner na USB - używa może ktoś?

Irek Słonina br w linuxnews.pl
Wto, 10 Maj 2005, 21:58:11 CEST

Łukasz Maśko wrote:
> Czy ktoś używa może powyższego tabletu? Pozyskałem niedawno i działa, ale
> jedynie jako urządzenie HID (przy bardzo obciętej funkcjonalności). Może
> ktoś wie jak toto podpiąć właściwie pod system.

Ja używam, właściwie to się staram i też mam problemy... xorg go wykrywa
ale nie rozpoznaje jego modelu. Skompilowałem sobie jądro ze
sterownikami mousedev, usbmouse, hid i paroma innymi plikami z
linuxwacom.sf.net ale jeszcze nie miałem czasu sprawdzić czy to
cokolwiek dało. Jakby mi się udało to dam znać, byłbym wdzięczny gdybyś
się tym samym odwdzięczył.

Pozdrawiam,
Irek Słonina