Wacom PenPartner na USB - używa może ktoś?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 11 Maj 2005, 08:01:43 CEST

Dnia wtorek, 10 maja 2005 21:58, Irek Słonina napisał:
[...]
> Ja używam, właściwie to się staram i też mam problemy... xorg go wykrywa
> ale nie rozpoznaje jego modelu. Skompilowałem sobie jądro ze
> sterownikami mousedev, usbmouse, hid i paroma innymi plikami z
> linuxwacom.sf.net ale jeszcze nie miałem czasu sprawdzić czy to
> cokolwiek dało. Jakby mi się udało to dam znać, byłbym wdzięczny gdybyś
> się tym samym odwdzięczył.

Moje śledztwo wczoraj wykazało, że tablet nie jest rozpoznawany przez
sterownik wacom.c (moduł jądra, dotyczy zarówno wersji z naszego kernela
jak i ze strony prjektu wacom). Wynika to z faktu, że jego identyfikatora
nie ma w odpowiedniej tablicy. Napisałem w związku z tym do autora
sterownika i czekam na jakieś info. Może włączą wykrywanie i obsługę w
kolejnej wersji. Fajnie by było, bo inaczej to trzeba by samemu poprawić
kernel :-/ Pozdrawiam.