xMule/aMule i pliki większe niż 2GB.

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Czw, 12 Maj 2005, 23:01:30 CEST

Dnia czwartek, 12 maja 2005 10:41, Dariusz Laskowski napisał:
> Czy w xMule albo w aMule można ściągać pliki większe niż dwa gigabajty?
> Gdy w jednym albo drugim dodaję link do pliku, który ma grubo ponad
> 2,5GB, to program przerabia mi to na 2GB i jest kicha... :-(
>
> Pomóżcie, proszę. To nie jest pytanie typu warez kryminalez... :-)
> Ale normalne, "techniczne" pytanie. Chlip, chlip...

Na dziś to chyba tylko curl takie pliki ściąga

curl html://skąd.pl -o ~/nazwa.cośtam

curl ftp://gdzieś.net -o ftp://user:haslo@mój.serwer.plików/katalog/dostępu

Dla zmyłki curl odlicza do 2GB ale ciągnie całe pliki.  Ja tak ściąga płyty
DVD i są całe.

Powodzenia
Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307