xMule/aMule i pliki większe niż 2GB.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 13 Maj 2005, 11:54:35 CEST

On Thu, 12 May 2005 23:01:30 +0200, Miesiu wrote:

> Na dziś to chyba tylko curl takie pliki ściąga

[...]

Ale ja piszę o peer2peer, eDonkeyu, Osiołku... Czy jak to się tam nazywa...
Większość użytkowników tego bałaganu to użytkownicy Windows i smutno patrzeć
jak ssą sobie pliki dwu-, trzy-, czterogigabajtowe... A samemu nie móc. :-(

Ech, nie miała baba kłopotu, to... Pozbyła się Windows... :-(

--
Dariusz Laskowski                          Usually all goes well by default,
darlas at post.pl                          and there are no problems if Linux