xMule/aMule i pliki większe niż 2GB.

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 14 Maj 2005, 18:37:38 CEST

Dnia sobota, 14 maja 2005 15:58, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Kompilatorom powinno być wszystko jedno --- AFAIK róznica polega tylko
> na użyciu fstat64, fseek64 itp.
> Mógłbym pewnie spróbować znależć winnego, ale wyjątkowo mi się nie chce
> tego analizować.

Kiedyś dyskutowałem o liczniku w ifconfig że liczy tylko do 4GB i się zeruje -
ktoś znalazł, że istotnie licznik jest typu unsigned long - o ile dobrze
pamiętam czyli te 4GB to wszystko.

Być może i tak jest z programami (np. osiołek), że licznik ma typ long czyli
31 bitów + znak czyli po 2GB kończy.  Trzeba by zajżeć do źródeł i podać np
long long zmienna lub ustawić kompilator, że long ma np 64 bity.

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307