[OT] Czy jest sens używania kernela SMP na P4 HT ( długie )?

Maciej Paszta paszczi w go2.pl
Nie, 15 Maj 2005, 09:45:14 CEST

On Friday 13 May 2005 14:49, Artur Flinta wrote:

> Po pierwsze HT + jajko SMP nadaje się na desktopa z multimediami - wtedy
> podobno całość działa z mniejszym przycinaniem niż analogiczna
> konfiguracja bez HT i z jajkiem UP. Ale Intel sam zanzacza, ze zadania
> mocno obciążające obliczeniowo procesor będą na HT działały wolniej niż
> bez, dlatego w wielu płytach jest możliwość na poziomie BIOS (a w
> zasadzie SETUPu) wyłączenie HT. Co jest lepsze - trzeba sprawdzić
> doświadczalnie w swoich zastosowaniach. Tak naprawdę przełomem będą
> procki dwurdzeniowe - szczególnie AMD - bo nie dostaną takiego klina na
> [...]

Czy ja wiem czy wolniej... mam taka maszynke w domq i az mi szczeka opadla jak
calutkie kde (kdelib, kdebase itp) skompilowal w 4h... Czasami jednak
zdarzaja sie jakies dziwne zwiechy - ostatnio zaliczylem taka, przy
wielokrotnym wywolaniu converta - procek wywalil CPU Exception <blablabla> u
zdechl. Ale ogolnie dzialam na SMP i ja raczej sobie chwale :)

--
Maciek "paszczi" Paszta .::. paszczi(at)go2.pl .::. JID:macp(at)chrome.pl
gg: 2810043 .::. Linux User #304533 .::. BLUG Member #0247