radeon 9100 fglrx

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 16 Maj 2005, 15:45:08 CEST

Dnia 16-05-2005, pon o godzinie 15:38 +0200, Michal Koziorowski
napisał(a):

> Witam. Właśnie kupiłem sobie taką kartę. Czy ktoś mógłby mi podesłać
> swój xorg.conf  bo na tym co mi zrobil fglrxconfig nie działa mi
> akceleracja za nic, na tym sterowniku z X11-driver-radeon chodzi mi
> akceleracja ale znów nie działa mi poprawnie doom3 itp. W /etc/modules
> mam via-agp i fglrx

agpgart jak rozumiem też masz załadowane, to teraz jeszcze podaj
sterownikowi z czego ma korzystac, czy z agpgart wkompilowanego w fglrx
czy z tego co z kernelem przychodzi? Bo czasem lepiej działa ten
zewnętrzny a czasem ten z fglrx. Uprawnienia do DRI masz poprawnie
zrobione?

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.