przemiałka mplayer'a

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Pon, 16 Maj 2005, 19:13:32 CEST

Dnia 15-05-2005, nie o godzinie 23:10 +0200, l00natyk napisał(a):
> takie drobne pytanko mam, takich rzeczy jak docbook-style-xsl to nie
> dodajecie do BR?  bo mplayer wymaga tego do przemiału dokumentacji.
Dodajemy, Brak tego BR wynika stąd, że trzeba je uzupełniać ręcznie,
więc jeśli ktoś kto wcześniej testował budowanie tego pakietu i na
builderach się nie wyłożyło, to znaczy że na jednej i drugiej (buildery)
maszynie był on już zainstalowany...

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer