budowanie modułów jądra

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Śro, 18 Maj 2005, 09:15:01 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 23:02 +0200, Radosław Kintzi napisał(a):

> Co pewnien czas wraca do mnie problem zbudowania sobie sterownika do
> mojej karty ISDN (Fritz!PCI) z PLDowym jajem.

[...]

A może cos bliżej ??
skąd są źródła ?
Zawsze ktoś z Nas może zrobić z tego pakiet.

[...]

> Czy źródła w kernel-sources nadają się do takiego budowania? Wydaje mi
> się, że nie (pominąwszy fakt, że nie ma w nich .config, co jest
> zrozumiałe). Czy istnieje jakaś możliwość zbudowania sobe tych modułów?

Popatrz jak to się robi w jakiś spec z modułami kernela.

Pozdrawiam.
			Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }