Re: siec domowa na bluetooth( bluetooth i urządzenie hid)

Irek Słonina br w linuxnews.pl
Śro, 18 Maj 2005, 12:44:52 CEST

Mariusz Piotrowski wrote:
> Dnia 16-05-2005, pon o godzinie 19:45 +0200, Lukasz Glebicki napisał(a):

[..]
> Komórka (zapewne) pracuje w standardzie hid ( human input devices ).
> Więc niby tak jak inne klasyczne myszki,ale nie wiem jak się za to
> zabrać. Czy da się jakoś zrobić, żebym mógł komórką obsłużyć X,
> zemulować myszkę czy też coś podobnego?
> Pozdrawiam

Co prawda to jest dla t68 dedykowane ale k700 pewnie się obsługuje tak
samo, zobacz sobie:
http://www.iptel-now.de/HOWTO/BT_REMOTE/bt_remote.html

Robiłem to dawno i chyba mnie się nie udało tego odpalić... za to udało
się sterować xmms'em przez t68i więc zapewne i to z odnośnika wyżej nie
jest niewykonalne.

Pozdrawiam,
Irek Słonina