Re: siec domowa na bluetooth( bluet ooth i urządzenie hid)

mariusz piotrowski piotrowski.mariusz w gmail.com
Śro, 18 Maj 2005, 13:04:13 CEST

On 5/18/05, Irek Słonina <br w linuxnews.pl> wrote:

> [..]
> >

> Co prawda to jest dla t68 dedykowane ale k700 pewnie się obsługuje tak
> samo, zobacz sobie:
> http://www.iptel-now.de/HOWTO/BT_REMOTE/bt_remote.html

Oki dzieki, poszukałem głębiej na liście bluez-users( dlaczego google
tego nie indekuje?)
Działa super po wydaniu komend
hidd --server
hidd --connect <id.moje.blue>
OpenOffice Impress działa na profilu k700i presenter.