capi isdn

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 18 Maj 2005, 13:17:51 CEST

Kiedyś kiedy jeszcze nie miałem stalego neta używałem tego (karta
Fritz!PCI) z jajem 2.4 (2.6 jeszcze wtedy nie było). Teraz widzę, że
trochę się zmieniło w kernelu. Jest coś takiego jak mISDN
(http://rcum.uni-mb.si/~uvp00845b/) - da się tego u nas używać?

Są też w PLD jakieś nowe pakiety capi4k-utils, nawet jakiś initscrip
mają. Tyle że pluje się:

$ sudo capiinit  -c /etc/capi/capi.conf start
FATAL: Module kernelcapi not found.
ERROR: cannot load module kernelcapi
[radek w isztar SPECS]$

a kernelcapi jest tylko w kernel24.rpm - pamiętam że używałem tego
modułu i kilku innych też. Czy ktoś może mi powiedzieć jak to teraz działa?

Pozdr,
Radek