Karta tv - ktoś zgubił wątek?

Śro, 18 Maj 2005, 14:59:15 CEST

wsztacha w rudy.mif.pg.gda.pl napisał(a):

>Witam ponownie!
>
>Zanotowalem pierwsze sukcesy!!! Udalo mi sie odpalic tvtime:) Problem byl
>w modulach. Niewlasciwy ladowalem:) saa7134 zaskoczyl.   Ale nie ma sie co
>cieszyc bo mam  czarny ekran i zero dzwieku:( Eh... ale teraz to na serio
>nie wiem co z tym dalej robic.... help:(

Dobrać numer karty (sprawdzić przez dmesg, czy sam nie znalazł - uhh
eprom not present - zły znak
trzeba dorzucić wtedy option saa7134 card=<numer_twojej>.
Przeskanować kanały - najpierw tvtime-scanner, potem wybrać custom jako
listę kanałów.

W ogóle, co to za karta, boś nie napisał.

P.S. Nie zaczynaj nowego wątku, kontynuując stary.
--
WK