[OT] Monitoring

Jan Widel jwnews w debian.maszyna.pl
Śro, 18 Maj 2005, 16:54:59 CEST

Witam wszytkich.

W pewnej firmie (auto-komis) są nieużywane dwie kamery. Właściciel
Chcialby je podlaczyc i zrobić monitoring, oczywiscie najtanszym kosztem.

Troche pogooglalem i...

a) komputer PC
Pisza o procesorach klasy 400-500MHZ + 128MB RAMu, czy to wystarczy?
Jaki HDD?

b) Karta z wejsciem na kamery?:
Czy cos takiego styknie?

c) zgrywanie do plików:?
- gMonitor
- Motion
- menkoder
zastanawialem sie nad zapisem do 2-uch plikow (wtedy wystarczył by
menkoder)- kazda kamera osobno, i udostepnieniem ich jakiejs formie
przez www, wszystko w LANie.
Co sadzicie o takim "zestawie-monit"?  :)

Chodzi mi jeszcze jeden problem po głowie, chocby nie wiem jak duzy dysk
wlozyc to kiedys sie skonczy. Przy rozmowie z wlascicielem, mowil ze
wystarczy zpis tygodnia wstecz. Istnieje jakas mozliwosc zeby zapisywac
do pliku, az do pewnej wielkosci a potem hmmm... nadpisywac poczatek?

Ja wiem ja wiem, zaraz będzie krzyk nie TUTAJ:), ale żeby było choć troche
zgodne z listą to ma to działać na PLD:)

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org