Amavis + xls

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Czw, 19 Maj 2005, 07:46:16 CEST

pch3l4 w linux.e-cen.pl wrote:

> ale wiesz, ten serwer stoi w pewnej firmie co zajmuje sie cateringiem
> i oni wysylaja oferty w exelu i poprostu musi im ta poczta
> przechodzic mimo tego faktu, ze jest wirus, a antywirusa nie moge
> wylaczyc bo wtedy beda gadac, ze im przychodza wirusy, a watpie zeby
> ich informatyk sie zgodzil na taki manewr z zip-em, bo to jest tego
> za duzo; oni maja ok 300 skrzynek pocztowych i dzien w dzien wysylaja
> oferty

Ale historia!
Do oferty wirusa - a co dodają do jedzenia? ;-)
A przewidziałeś, że tam gdzie pocztę wysyłają adresaci mogą mieć sprawnie
działający system antywirusowy i oferta pomimo Waszych "szczerych" chęci
nie dojdze?

Nie róbcie sobie wstydu i usuńcie z Szanownym firmowym informatykiem źródło
problemu, a nie jakieś obciachowe obejścia chcesz stosować.

ps. Od rana taki ubaw... no no

--
Andrzej Zawadzki