screen(1) i CRTL+A X, passwd i pam_unix -- nie chce, wolalbym prompt i tymczasowe haslo

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Czw, 19 Maj 2005, 10:05:36 CEST

On Wed, May 18, 2005 at 11:01:43PM +0200, Marcin Winkler wrote:

> Moze tak
> Ctrl+a :
> password -> i wpisujesz tymczasowe haslo tylko ze musisz wyjsc ze
> screena zeby sie o nie zapytal

Tak nie. Ze screen(1): 'password [kodowane_hasło]'. Sprawdzilem,
wpisalem `password test' no i zablokowalem sobie dostep do screen(1)a.

Poza tym wychodzenie ze screena, to prawie to samo co $LOCKPRG, czyli
dodatkowa aplikacja, jak wyjde to nie zostawie konsoli w ${SHELL}u.

--
best regards
q#