[OT] Co to jest informatyk z prawdziwego zdarzenia (było: Re: Amavis + xls)

Miro Ziemski miro w elzab.com.pl
Czw, 19 Maj 2005, 14:32:46 CEST

Dnia 2005-05-19 13:19, Użytkownik Dariusz Włodarczyk napisał :

> Eeee tam zaraz żenujące hehe ;) Po prostu zgodnie z ogólnopolską
> tendencją zamiast zatrodniać informatyka z prawdziwego zdarzenia, firma
> w ramach oszczedności zatrudnia pseudo technika informatyka po
> policealnej szkole zaocznej albo nie daj bóg samouka z zamilowania bo
> mniej mu musza placic hehe. Ot i wyniki takiego postępowania firm :)

Czy mógłbyś zdefiniować pojęcie "informatyka z prawdziwego zdarzenia"?
Bo ja znam kilku takich po studiach i z certyfikatami, którzy właśnie
mają problem ze wszystkim co mają zrobić a znam też takich "samouków z
zamiłowania", którzy jakoś zawsze potrafią.

Miro Ziemski