[OT] Co to jest informatyk z prawdziwego zdarzenia (by³o: Re: Amavis + xls)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 19 Maj 2005, 15:25:41 CEST

Dnia 19-05-2005, czw o godzinie 14:32 +0200, Miro Ziemski napisa³(a):

> Czy móg³by¶ zdefiniowaæ pojêcie "informatyka z prawdziwego zdarzenia"?
> Bo ja znam kilku takich po studiach i z certyfikatami, którzy w³a¶nie
> maj± problem ze wszystkim co maj± zrobiæ a znam te¿ takich "samouków z
> zami³owania", którzy jako¶ zawsze potrafi±.

Po pierwsze administrator to nie musi byæ informatyk, informatyk nie
musi nawet umieæ dobrze programowaæ - informatyk to soba umiej±ca
tworzyæ podstawy i za³o¿enia systemów informatycznych, uk³adac algorytmy
u dowodziæ ich poprawno¶ci. Jest wielu informatyków, którzy nie potrafi±
napisaæ sensownego kawa³ka kodu, maj± problemy z administracj± prost±
grup± robocz± albo odratowaniem Windowsa po padzie. A mimo to znajduj±
siê w w±skim gronie najlepszych specjalistów :) Bo s± informatykami, a
nie administratorami/programistami/serwisantami.

Artur

--
Ka¿dy problem ma swoje rozwi±zanie,
je¿eli nie ma rozwi±zania to nie ma problemu.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl