MYSQL

admin@toszek.com.pl admin w toszek.com.pl
Czw, 19 Maj 2005, 17:02:06 CEST

Witam !! mam pytanko do osób zajmujacych się MYSQL'em.
Mam taka systuacje jest podstawowa baza na nazwijmy głównym serwerze,
puźniej sa serwery i demony korzystające z tej bazy, żeby wykluczyć setki
zapytań do bazy z każdego odzielnego serwera potrzebuje żeby baza się
replikowała na każdym z tych serwerów. Wiem że jest to możliwe ale nie
bardzo wiem jak się do tego zabrać, moze już ktos cos takiego ćwiczył!!.
Generalnie chodzi o ustawienie podstawowej bazy jako Master i kilka baz Slave
Z góry dzięki za pomoc admin w toszek.com.pl