Re: [OT] Co to jest informatyk z prawdziwego zdarzenia (by³o: Re: Amavis + xls)

Dariusz W³odarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 19 Maj 2005, 19:09:01 CEST

Miro Ziemski napisa³(a):

>Czy móg³by¶ zdefiniowaæ pojêcie "informatyka z prawdziwego zdarzenia"?

Proszê bardzo... Cz³owiek który naprawdê zna siê na tym co ma robiæ w
firmie cokolwiek by to nie by³o z szerokiej dziedziny wiedzy i
umiejêtno¶ci jak± jest informatyka. Niestety wiêkszo¶æ pseudotechników i
samouków z zami³owania nie radzi sobie sama z problemami, które przed
nimi staj±, ale maj± jedn± wielgachn± zaletê dla panów prezesów i
dyrektorów... s± tani "w utrzymaniu".

>Bo ja znam kilku takich po studiach i z certyfikatami, którzy w³a¶nie
>maj± problem ze wszystkim co maj± zrobiæ

Co do go¶ci "po studiach i z certyfikatami"... hmmm mia³em kilku takich
na roku co studia skoñczyli nie plami±c siê w³asnorêcznym zrobieniem
jakiegokolwiek projektu...

>a znam te¿ takich "samouków z zami³owania", którzy jako¶ zawsze potrafi±.

Tak samo jak ty znam kilku(nastu) takich co jak piszesz "jako¶ zawsze
potrafi±"... tylko dlaczego w wiêkszo¶ci przypadków to "jako¶" oznacza
trucie du** mnie (b±d¼ komu¶ innemu) jak co¶ tam zrobic ?

I w jednej i drugiej grupie s± oczywi¶cie nieliczne wyj±tki.

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) W³odarczyk

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl