[OT] Co to jest informatyk z prawdziwego zdarzenia (było: Re: Amavis + xls)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 20 Maj 2005, 10:17:04 CEST

On Thu, May 19, 2005 at 07:09:01PM +0200, Dariusz Włodarczyk wrote:

> Tak samo jak ty znam kilku(nastu) takich co jak piszesz "jakoś zawsze
> potrafią"... tylko dlaczego w większości przypadków to "jakoś" oznacza
> trucie du** mnie (bądź komuś innemu) jak coś tam zrobic ?

Zapewniam Ciebie, że pośród developerów PLD jest sporo takich "samouków
z zamiłowania". Czy to znaczy, że się nie znamy? IMHO w tej branży
samouctwo (może być obok studiów, ale same studia nie wystarczą)
i zamiłowanie to podstawa. Znam parę inteligentnych osób, które
skończyły, w przeciwieństwie do mnie, informatykę. I to uczciwie.
A jednak zupełnie sobie w branży nie radzą, nie są nawet w stanie
stwierdzić co mieliby po tych studiach robić. Brak im do tego serca --
właśnie zamiłowania no i z powodu tego braku sami nie nauczyli się
niczego poza tym co na studiach było.

Ci o których piszesz to ludzie, którym wydaje się, że coś wiedzą. Ale to
raczej świadczy o braku zamiłowania do tematu, bo najwyraźniej go
odpowiednio nie zgłębili (żeby wiedzieć ile nie wiedzą).

Pozdrowienia,
	Jacek