omijanie ograniczen dzieki openproxy

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 20 Maj 2005, 12:46:47 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 10:02, Jacek Konieczny napisał:

> Jasne... Śmierć tyranom! Niech żyje wolność spamowania, niezakłócone
> rozpowszechnianie się robactwa i poufnych informacji oraz czaty zamiast
> pracy!

Właśnie mi przyszła do głowy taka myśl - jakby powstał zakaz egzekwowany
używania antyspamów - to może informatycy różnych firm razem z prawnikami
może by się zebrali do kupy i zrobili lobby co by zrobiło nacisk na władze i
to całe rozsyłanie spamów/robaków by sie skończyło.

Oczywiście prawo musiało by byc stosowane - a w Polsce akurat to jest jedyny
problem z przepisami.

A co do czatów - bez sensu jest rozliczać pracowników za przepracowany czas -
trzeba oceniać wyniki.  Jak umiesz robić analizę jednocześnie
czatując/oglądając DVD to co komu do tego?  W ilu firmach gra radio(węzeł)?

> gdzie zwykle z adminem (...) można się dogadać,
bo to Polska właśnie

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307