omijanie ograniczen dzieki openproxy - OT

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 20 Maj 2005, 12:50:17 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 10:39, Wieslaw Kierbedz napisał:
> W wielu miejscach próbuje się ograniczać pracownikom możliwości, zamiast
> rozliczać z wyników.
> Jaki to ma sens? Nie trzeba stać nad karkiem, nie trzeba nic (za dużo)
> wyłączać.
> Wystarczy kontrolować rezultaty pracy.

Widzę, że nie jestem sam w swoich poglądach.

> A temu, co na to oproxy wpadł należy się jakaś nagroda - niech korzysta ;).

Jeśli przy okazji dobrze pracuje......

> Ponadto, jeśli firma tak restrykcyjnie traktuje zajęcia pracowników -
> powyłączać w profilach moliwość instalacji oprogramowania,
> zablokować czyszcnie historii, logować i sprawdzać, sprawdzać,
> sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać,
> sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać,
> sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać,
> sprawdzać!!

Nie sprawdzać tylko od razu karać!!!  Nawet profilaktycznie codziennie z góry
od razu kłosta i to publiczna 40 kijów i sie skończy.

Wcale bym się nie ździwił gdyby to się w jakiejś firmie zrealizowało.....

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307