omijanie ograniczen dzieki openproxy

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Pią, 20 Maj 2005, 14:38:26 CEST

On Fri, 20 May 2005, Miesiu wrote:

> Chyba pozostanie Ci tylko analiza zagnieżdżonych nagłówków pakietów - ale nie
> znam programów co będą robiły to w locie i można by je było umieścić w
> regulce.

może ktoś z tutaj obecnych zna?
byłbym wdzięczny. programik który by działał jak iptables (może jakiś mod
do iptables) który by analizował nie tylko "do kogo" leci dany pakiet ale
też co na w nagłówku?

> A swoją drogą - to czy Oproxy nie powstają właśnie aby unieszkodliwiać takich
> tyranów jak Ty?

zawsze są dwie strony barykady. ja stoję po jednej userzy po drugiej. ja
robię wszystko żeby wyegzekwować pewne założenia a userzy robią wszystko
żeby obejść moje założenia i robić po swojemu
to czy mnie nazwiesz tyranem czy ich nazwiesz przestępcami nie gra w tej
chwili roli. oni kogoś poprosili o pomoc (bo nie wierzę by nagle sami
wpadli) i ta pomoc została im udzielona,a ja zwracam się o pomoc do Was bo
sam nie mam pomysłu.
pozdrawiam

--
Michał 'lipek' Lipka