tapeciarstwo

Robert Kurowski koorek w gmail.com
Pią, 20 Maj 2005, 20:31:56 CEST

On 5/20/05, Wieslaw Kierbedz <WieslawKierbedz w farba.eu.org> wrote:
> Po namowach paladine'a (raczej sugestia, nie opierałem się). ;)
> Zacząłem umieszczać obrazki na http://gnome-look.org
> Pamiętając zainteresowanie pierwszą (xferlog) informuję.
> Pierwsza poszła przedwczoraj, druga wczoraj (modyfikacja już istniejącej).
> Chwalić się nieładnie, ale pamiętam, że był popyt, więc informuję.
> Z czasem dorzucę pewnie więcej, ale
> leniwy jestem

Jakis czas temu uruchomiona zostala strona pld-look.wla.pl z
artworkami. Co prawda nie ma tam mozliwosci automatycznego dodawania
ale moze warto tez sie zainteresowac. Nie wiem jednak, czy autor tejze
tronki jest jeszcze zinteresowany. To bylo tak tylko dla
przypomnienia.

--
Robert 'koorek' Kurowski
JID: koorek w pld-linux.org