tapeciarstwo

Pią, 20 Maj 2005, 23:56:32 CEST

Robert Kurowski napisał(a):

>Jakis czas temu uruchomiona zostala strona pld-look.wla.pl z
>artworkami. Co prawda nie ma tam mozliwosci automatycznego dodawania
>ale moze warto tez sie zainteresowac. Nie wiem jednak, czy autor tejze
>tronki jest jeszcze zinteresowany. To bylo tak tylko dla
>przypomnienia.

Cóż. Idea umieszczenia tych tapet na gnome-look była prosta - trochę
reklamy dla PLD.
Mam nadzieję, że jakość jest wystarczająca.
Nie chodzi o pochwały - chodzi o skuteczność.
Jeżeli chcecie, mogę oczywiście przesyłać również na wasz serwer
(możecie je również sami je tam umieszczać - licence gpl).
Jednak gdyby był on głównym źródłem to, "niepolitycznie" - bardzo
przepraszam, to nie złośliwość - spadłaby "odwiedzalność" gnome-look
przez użytkowników pld i "siła oddziaływania" tych obrazków na innych
odwiedzających ogólny serwis.
Uff - sofistyka, marketing, kupa - nie lubię.

Dziękuję wszystkim - po anonsie wyraźnie wzrosła pozycja moich  wypocin
w rankingu (mam nadzieję, że ku obopólnej korzyści).
Palladine - dzięki za "impuls" (kopa?).

WK