listy vs onet

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 21 Maj 2005, 09:00:09 CEST

Dnia 21-05-2005, sob o godzinie 03:34 +0200, Daniel Dawid Majewski
napisał(a):

> A ja mam tak od godziny, że od 3 dni nie dostaje listów... ;)
Z onetem to często tak mam, że odpowiedź do mnie trafia przed moim
mailem, ale tego to już kompletnie nie rozumiem????
Mój list trafia na listę i jest rozsyłany do wszystkich (czyli do mnie
też), odpowiedź na niego jest dokładnie tak samo rozsyłana - znaczy
chyba w onecie odpowiedź jest przetrawiona szybciej i trafia na moje
konto przed pytaniem... dziwne, ale da się z tym żyć ;)
Krystian T

        "errare humanum est..."