problem z rt2400 po aktualizacji kernela

MarcinR mr21 w o2.pl
Nie, 22 Maj 2005, 01:15:36 CEST

Witam

Mam problem z moją bezprzewodową kartą sieciową z chipsetem rt2400.
Dotychczas miałem kernel-2.6.11.5-4 i do niego moduł
kernel-net-rt2400-*. Dziś zaktualizowałem kernel do wersji
kernel-grsecurity-2.6.11.10-4 (swoją drogą skąd ta nazwa?).
Doinstalowała się także automatycznie aktualizacja pakietu z modułem dla
sieciówki.
Od tej pory (tzn po restarcie kompa) net przestał mi działać. Skrypt
odpalający neta nie pokazuje żadnych błędów (działa tak jak normalnie,
tzn ustawia poprawne IP, maskę itd.). Jedyna różnica jaką zauważyłem to
iwconfig pokazuje Link quality 0, cały czas. Siła sygnału to 49%.
Ping jakiś_adres : unknown host, ping jakieś_ip : destination host
unreachable.
Czy wie ktoś co się stało i jak to naprawić? (Próbowałem odinstalować
kernel i przywrócić stary ale o mało co nie rozwaliłem sobie distro a i
tak nic z tego nie wyszło).

Pozdr.

MarcinR