linux i athlon64

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 22 Maj 2005, 22:41:24 CEST

Dnia niedziela 22 maj 2005 18:45, Marcin Doliński napisał:

> A może Ty chcesz takową listę przygotować?

A może powiedzcie co i jak zrobić by to przygotować. Coś takiego by zwykły
luser (jak ja) mógł poświęcić z 1/2/4/8 godzin dla PLD. Ja osobiście dużo nie
wnoszę, wysłałem ze dwa patche do jakiś speców, trochę na #pldhelp narzekałem
i to wszystko. Jeśli bym znalazł więcej czasu to mógłbym spróbować pomóc, ale
puki co to nie wiem co miałbym zrobić.

Pozdrawiam,
Paweł