tapeciarstwo

Nie, 22 Maj 2005, 23:12:38 CEST

Kamil Kosiński napisał(a):

>Chyba nie :) Tak poprostu pierwsze coś w googlach znalazłem.

A Ty na pewno do szkoły poszedłeś?
Bo o 20 w Ramzesie jadłem szormę, a obok siedziało kilku.
Pili piwo i (już) grubymi głosami rozprawiali o jakimś Świętym, co
załatwia wszystkich Rycerzy Chaosu (sic! - wielkimi literami, sam
słyszałem) hahaha.

P.S. Widzę, że jest popyt na PLD logo.
Dokładam obrysowanego boćka w locie.
ftp://farba.eu.org/pub/linux/arts/PLD-logo_fly.svg

Wyznaczam też nagrodę 3,50 dla tego, kto zgadnie, który bocian jest w
tej chwili właściwym logo.
Ja nie wiem na pewno.

No i oczywiście, przy okazji:
http://gnome-look.org/content/show.php?content=24485