Przypomnijcie mi proszę - atrybuty plików.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 23 Maj 2005, 10:42:48 CEST

Dnia poniedziałek, 23 maja 2005 10:00, Krzysztof Garus napisał:
[...]
> pokaż jeszcze `ls -ld hisax` bo:
Tu jest OK. Już sprawdziłem :-) Poza tym na roota nie działa zabronienie
skasowania przez -w dla katalogu.

> to co napisałem, albo chattr/lsattr
To sprawdzam. Ale jakaś dziwna sprawa z tym jest. Zaraz podam szczegóły.
--
Łukasz Maśko                              JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\