Jakie oprogramowanie na desktop ...

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Pon, 23 Maj 2005, 15:56:29 CEST

On Mon, 23 May 2005 12:25:49 +0200
Sławek Owoc <slawek w ignatianum.edu.pl> wrote:

> Witam
>
> Mam komputery Compaq p3 700MHz 128MB ramu, zainstalowalem sobie Suse
Dorzuć ramu ;)

> Prosze poradzcie mi jaki lzejszy "desktop" do PLD AC. Potrzebuje miec
> pod Xami klienta poczty oraz www, Open Office - czyli typowe biuro.
> Nie potrzebuje zadnych wodotryskow - ma to poprostu dzialac ...
Xfce ?

Ja mam durona w 866 i 384 ramu i GNOME chodzi jak trzeba (no może
nie idealnie, ale nie narzekam).

Do poczty polecam sylpheed (używałem evolution, ale w porównaniu z nim
sylpheed to demon szybkości), a jako przeglądarkę - epiphany.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org