Jakie oprogramowanie na desktop ...

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pon, 23 Maj 2005, 16:36:08 CEST

Sławek Owoc napisał(a):
> Witam
>
> Mam komputery Compaq p3 700MHz 128MB ramu, zainstalowalem sobie Suse
> 9.2 z KDE 3.3 .... i byla to totalna porazka, system mielil dyskiem
> nonstop :(

Ja mam P3 733MHz, 384MB RAMu i zupelnie nie odczuwam potrzeby wymiany na
szybszy sprzet. Korzystam z KDE (obecnie 3.4-w moim odczuciu szybsza od
poprzednich), OOo (obecnie 2.0beta-uruchamia sie ponad 30 sekund, ale
dziala w porzadku), Firefoksa, Thunderbirda. Na dodatek w tle mam zawsze
praktycznie odpalone pare aplikacji (w tym jedna napisana w JAVA-lubi
obciazac procek)-m.in. amaroKa, Psi, SuperKaramba i pare innych. Calosc
chodzi jak najbardziej zadowalajaco. Wniosek? Warto wylozyc paredziesiat
zl na RAM.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org