acpi / wol

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 24 Maj 2005, 00:36:15 CEST

Dnia 23-05-2005, pon o godzinie 12:52 +0200, Karol Kreński napisał(a):

> Ja nawet nie próbuję budzić - kontrolka karty w hubie gaśnie po init 0
> więc dalej nie sprawdzam - chyba nie ma sensu? Używasz 8139too? w
> /etc/modprobe.conf coś dodajesz?
na serwerze mam 8139 ale co to ma do rzeczy??
sprawa budzenia to hardware przeciez (karta, bios)
uzywam róznych kart na koncówkach (via , asustek, 3com, 8139 itd)
wyslij kilka razy magic packet pod rząd czesami moze nie złapać
 (ja z 5 razy odpalam na wszelki wypadek)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl