Jakie oprogramowanie na desktop ...

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Wto, 24 Maj 2005, 14:25:39 CEST

> Zbyt mało powiedziałeś o konfiguracji systemu - jakie usługi chodzą w
> tle itd.

bo na razie zbieram inforamcje o tym co wlasnie powinienem
zaisntalowac - kompletnie nie mam doswiadzcenia w tej sprawie daltego
pytam Was

> Jak by nie patrzył to problem będzie pakiet biurowy i menedżer plików.
> Trudno znaleźć dobry zamiennik do OO.org, a z menedżerem plików jeszcze
> gorzej, tylko nie mówcie mi o Rox-ie i xffm z XFce. Epiphany działa
> niewiele szybciej od Firefoxa bo korzysta z tego samego silnika.

OK, OO bedzie dzialal wolno - ale mysle ze klient poczty i
przegladarka www mam nadzieje ze bedzie pracowac z zadawalajaca
prdkoscia.

> 700MHz to całkiem mocny procek ale RAM-u mało, spróbuj dołożyć choćby po
> 64MB i sprawdzić w rc-skryptach co wstaje z systemem.

jak juz pisalem - na razie nie moge nic dolozyc do tych komputerow.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc