Nie zadzialal hold w poldek.conf

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 24 Maj 2005, 17:51:58 CEST

On Tue, 24 May 2005 13:49:30 +0200, Paweł Rumian wrote:

> Dzisiaj puscilem sobie upgrade AC.
> Poniewaz dosc intensywnie uzywam TeXa mialem zainstalowanego TeXLive w /opt/ i
> zaholdowane tetex* w poldek.conf
> Kiedy jednak przyszedl czas na upgrade kile do wersji 1.8, bez zadnych
> problemow zaznaczyly sie zaleznosci (czyli pare pakietow tetex*) co
> spowodowalo nadpisanie symllinkow do binarek z /opt/TeX/bin przez binarki
> tetexowe.

> Innymi slowy hold nie zadzialal. Zdarzylo mi sie to po raz pierwszy, ale
> wystarczylo by byc bolesne.

> Czy ktos spotkal sie z czyms takim,

Tak. :-)

W 'man poldek' masz:

[hold] Zapobiega aktualizacji podanych pakietów, jeśli są już zainstalowane.

A w 'poldek --help' masz:

[hold] Nie aktualizuj wymienionych pakietów jeżeli takie są zainstalowane.

> a jezei nie to gdzie moze lezec przyczyna takiego zachowania poldka?

Autor poldka właśnie tak go zaprojektował. :-)

--
Dariusz Laskowski                    Człowiek, Bogu ducha winny, pyta się
darlas at post.pl                    o rzeczowe informacje, a tu mu wytykają,