linux i athlon64

Wto, 24 Maj 2005, 22:33:20 CEST

janusz napisał(a):

>Witaj Kamil,
>
>W Twoim liście datowanym 22 maja 2005 (15:17:22) można przeczytać:

>Ja pytałem się ogulnie o linuxa bo na tej platformie niechce mi się
>uruchomić żaden z tych co ich mam na dvd czyli aurox,mandrake,

No dobra - taki długi wątek, a rzeczowej odpowiedzi brak.
Przypuszczam, że to wina napędu.
U mnie też odpalają się tylko dvd, na których użyto El Torito (emulacji
dyskietki).
Z pozostałych - losowo.
Nagrywarka (nowsza - "świeży" laser) startuje wszystkie.
Poszukaj - może masz opcję Legacy Emulation, czy jakoś tak (czy to w
ogóle występuje w fizycznych urządzeniach - nie wiem - to opcja biosu
emulatora).

Albo pożycz gdzieś nowy napęd.

--
WK