zrzut ekranu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 18 Maj 2005, 04:59:11 CEST

Tomasz Porowski napisał(a):
> Witam
>
> Mam takie pytanko: za pomocą jakiej aplikacji/w jaki sposób zrobić zrzut
> ekranu, by było widoczne rozwinięte w tym czasie menu ?

kdesnapshot tak działa, właśnie sprawdziłem. Ustawiasz opóźnienie, potem
rozwijasz menu w stopniu przez ciebie pożądanym - byle się w zadanym
czasie zmieścić.
--
Łukasz Maśko                             JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                         GG:   2441498    /\\