mysql i php

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 25 Maj 2005, 09:28:00 CEST

On Wed, May 25, 2005 at 09:13:57AM +0200, Pan Hektor wrote:
> moze inaczej, jakie pakiety sa niezbedne do dzialania mysql, php i apache?
> czy apache-mod_vhost_mysql jest mi potrzebne?
>
> mysql.default_user mam puste, zmiana na nazwe uzytkownika nic nie daje

raczej:
apache, php, php-common, php-mysql, i juz. mysql mysql-libs i
mysql-clients zeby mozna było cos ręcznie kliknąć w bazce.

co do łączenia się z mysql i wyświetlenia danych to jakiś tutorail na
www.php.net a tam jest napisane jak się ładnie połączyć i coś
odczytać.

pozdrawiam i powidzenia
m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba